fingerglädje

Trök dag. Vaknade sent och fick stressa till bussen. Jag har ont i halsen fast läkarna sa att jag inte skulle behöva ha det nå mer efter operationen. Men nu gör det sådär jävla ont igen. Och ja, jag behöver svära. Solade på altan när jag kom hem, har läst ut svenskaboken så ska skriva romananalysen nån gång i helgen så jag har det undanstökat. För det är inga lugna veckor som väntar mig nu. Pluggat lite på engelskan tills imorgon, men måste plugga mer. Brände mig på tungan av mammas mat så nu gör den också ont. Ska städa lite nu så det är fint och mysigt imorgon när det är härlig fredag. Ska träffa Marcus efter skolan. Vi har inte bestämmt vad vi ska göra än, men om det blir lika fint väder som det står att det ska bli på smhi så blir det grillning i alla fall. Åh vad skönt med helg! Jag är sliten och behöver det verkligen.

image50
Marcus älskar mig även fast jag är en omogen samfitta ibland, det är jag tacksam för. Jag vet att jag inte borde vara det, men ändå, tack gude gud att jag har dig. Without you I would be lost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback