Glassigt

Igår fick jag åter igen gå upp med tuppen. Fast som tur var inte förän ett tag innan nio så jag överlever väl. Vi plockade på allt jäkla skräp och åkte in till soptippen vid jb. Säger bara det, det är inte en slump att den skolan ligger bredvid en soptipp. Ingela flirtade villt och mamma saboterade miljön. När vi var klara hämtade vi upp Marcus och åkte och köpte glass. Väl hemma så gick jag och Marcus direkt till köpis. Tittade runt och köpte två par hängslen vi ska dela på. Åt lunch på IKEA och gick hem igen. Tog sen bussen in till stan och fortsatta gå i affärer. Får härligt ute för att sitta inne. Träffade tjejerna på George, Nanna och Bea var i upplösningstillstånd pga av att dom snart skulle pierca naveln. Marcus och jag köpte ännu en glass och satte och för att steka i solen. Tur att solero bara innehåller max 4% fett så som vi åt. Köpte en tröja/klänning på blå. Gick upp till pappa och lånade ett par filmer och åkte sen till Marcus. Tittade på film och myste. De ä la gött å leva
Vaknade upp av solens strålar idag och åt frukost ute på altan. Suttit där och haft det skönt hela förmiddagen. Nu måste vi tydligen städa. Grillning och fest ikväll. ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback