Har ni fest eller?

image29
Igår var jag tvungen att gå upp tidigt och hjälpa mamma med en massa. Åkte in till stan vid tvåtiden för att få alkohol till kvällen och köpte årets första jordgubbar vilket kändes förjävla bra! Åkte till Marcus som hjälpte mig äta upp dom och gjorde mig klar. Tog bussen till Michaela vid 5 tiden. Vid 6 tiden satte vi oss till bords. Det var jag, mic, bea, nanna, mickan, emma och evve. Blev runda under fötterna under ölspelet och sjöng oss hesa. Skrattade som aldrig förr när Mic skulle försöka suga och blåsa och blev perversa till jag har aldrig. Vid 10 tiden bar det av på fest. Det blev lite struligt. Men jag hade trevligt. Marcus kom senare men vi var inte kvar så länge till. Pensionär varning tog vi tjugo över 12 hem till mig och äcklade oss med brännda popcorn och leverpastej. Myste in på småtimmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback