Kan du rappa?

Så har halva lovet gått nästan. Igår träffade jag Marcus på stan och gick och käkade lunch och tittade runt lite. Åkte hem vid 4 tiden och fixade lite. Gick och lånade filmer av Jeppe och åkte och handlade en satans massa frukt. Gjorde fint och efter hans träning kom Marcus hit. Vi åt fruktsallad till Beckfilm och sen la vi oss och tittade på Förortsungar. Jag gillart! Mys babycake.
Gick upp skapligt tidigt idag, drack ett glas saft till frukost och deppade över hårproblem. Men Marcus muntra upp mig, he's got sunshine! Åkte in till stan, han hem till sig på pensionärslunch och jag träffade mamma och fick och åt kina. Kom nyss hem och har prelle duschat. Måste ut och kolla tvätttid nu. Börja spåra ur i tvättkorgen och ikväll ska jag nog hitta på något med tjejerna!
You know you love me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback