Muuu

Igår var jag och fikade med Mic, Nanna och Bea. Fullt som vanligt på George gick vi till Waynes (weeejnes right?) Satt och hade trevligt i ett par timmar tills personalen blev otåligt otrevliga och vi fick knalla därifrån. I väntan på bussen gick vi in på mc donalds i brist på andra öppna ställen och värme. Till min lycka såg jag att man får mumin leksaker med i happy mealet. Söt som jag är skrapade jag ihop pengar och köpte ett litet Mumin gosedjur. Hoppde till bussen och åkte till dear old Marcus. Vi bytte, han fick sitt älskade mumin och jag fick videobandet där han spelat in kvällens Grey's till mig eftersom jag jag missat det. Tötnosar.
Idag var jag uppe med tuppen, klockan sju rättare sagt (!!!!!) Hade tvättid. Var nog en syn att se vill jag lova. Fortfarande medvetslös drog jag fötterna med mig bortåt tvättstugan i mina rosa långkallsonger och sov t-shirt. Fick lite sömn ändå när kläderna torktummlades och mamma åkte till Quick In och köpte lunch till mig. Sen jobbade jag ute, imorgon bär det av till tippen så vi kan vårstäda. Så jag slog sönder Ninnis bur. Sorligt! Och väldigt mycket svårare än man kan tro, tog mig timmar. Som tur var dök Mackan upp senare som en räddare på sin vita springare och kunde hjälpa mig med det sista. Sen spelade vi Yatzy och tittade på Deja Vú. Konstig? Myste till sista bussen in. Pojken behöver ju sin sömn eftersom vi ska hämta upp honom i morgonottan imorgon efter tippen så vi kan börja vår braiga dag tillsammans. Vem är gulligast på jorden du?
 
image40
yummy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback