Never make it through without you around

Fredag! Jag älskar fredagar! Det är min favoritdag näst efter lördagarna. Mådde sådär jävligt illa hela dagen i skolan dock vilket gjorde den rätt seg. Men slutade innan två och åkte då ner på stan och träffade Marcus. Vi gick och fikade  på George. Träffade Bea, Nanna och Mickan i sällskaps med världens sötaste unge. Beas lillasyster Ella. To die for! Jag vill också ha en sån lillasyster. Ibland iaf, bra att plocka fram när man vill ha lite glädje och kravlös kärlek. Köpte jordgubbbar på torget och tog varma bussen hem till mig. Gav upp att spela spel rätt snabbt för det blåste mer på altanen än vad vi trott. Tog en prommis till spar medans mamma gjorde god fredags middag. Köpte popcorn som jag nu inser aldrig blev poppade. Vilket ändå inte gått, kommer jag också på nu, för micron är trasig och gjorde så att all el försvann och lägenheten blev kolsvart igår vid tio tiden när jag skulle göra iordning tevatten. Anyway, tittade på Talang programmet efter maten och åt jordgubbar med glass. Mys pyste sen i mitt svettigarum.
Nu ska jag lägga ännu lite spindelharpan. Nejdå, jag är inte spelberoende. Sure, lika lite som Maria är det....

image51
Såhär fiffiga var vi när Marcus var törstig, glasen var slut och ingen orkade diska. (Jag är hjärnan bakom det. Förstås!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback