same stuff

En vanlig måndag. Hade självförsvar på idrotten, tjejen var manisk och verkligen ute efter att döda. Dags att börja gå på matte igen för np närmar sig. Har faktiskt suttit och skrivit upp alla prov, inlämmningar och liknande nu ikväll. Det ser inte frestande ut. Någon som vill byta platts med mig? Tji fick du för jag vägrar att byta, just nu trivs jag faktiskt väldigt bra med att vara just jag. Träffade Marcus efter skolan på stan och vi åkte hem till mig. Myste till och kokade te och drack på altanen medans vi spelade neger och jag utklassade stackarn åtskilliga gånger. Bestämmde oss för att steka på och flyttade stolarn till solen där vi satt nån timme. Tittade på Fucking-jävla-kuk-åmål och myste gött. När han åkt badade jag bubbel och bestämmde mig för att det var dags att ta itag med pluggandet. Har idrottsprov imorgon. Ska lägga mig och läsa nu för den bokrapporten ska fan också vara inne snart. Stressigt läge Karin. Men fortfarande, sorry, jag vill inte byta du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback