shake

så var veckan slut. Härliga helgen är här. Har mest spenderat tiden med Marcus i veckan. Vilket har vart mysigt. Igår var det en nästan jobbigt slapp dag i skolan. Nationelltprov engelska uppsatts klockan halv nio. Höll på i en timme kanske. Sen hade vi inte lektion förän klockan halv 12 igen. Efter den så slutade vi. Jag träffade mamma på stan och titta lite på avslutningsklänningar. Gick upp till pappa och sa hej och sen ringde Marcus. Så träffade honom på stan och vi åkte hem till honom. Degade ett par timmar och åkte ner på stan och åt George sallad till middag. Sen hem till mig. Hade så roligt som jag inte haft på länge. SHAKE! Som jag skratta. Vid nio tiden åkte vi till Frida. Umgicks med lite folk. Spelade spel i par och jag och Marcus vann självklart. Rätt tåg på rätt räls.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Städar mitt rum lite. Ska ringa Mackan strax så hittar vi väl på något. Kanske grillning och lite fest ikväll. Det är skönt med helg. Och några veckor kvar till vad är det vi får snart Marcus? SOMMARLOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback