skål måns!

Skål måns! Ååhh va snygg han är!
Haft en dag full av eva&adam. alltid roligt
Igår var jag med Marcus. Vi köpte med oss jordgubbar hem och åt med mjölk och socker. Finns det något godare? Vi pluggade så pass att det faktiskt gick riktigt bra på mitt svenska prov idag om det antika grekland och myste gött.
Idag har jag inte gjort mycket. Lagt oräknligt många spindelharpan, pluggat till historia provet och städat lite. Mamma hade köpt med sig sallad hem vilket alltid uppskattas!
Imorgon ska jag vara med Marcus. Han åker till sin stuga sen och är borta tills söndag. Känns deppigt, kommer sakna den jäveln. Men får ju hela lovet tillsammans sen. Och jag har lite saker inplanerade dagarna han är borta så jag klarar mig nog. Speciellt Annas tjejmiddag och fest på lördag. Den är vi ruskigt taggade på.
Nu ska jag lägga en till spindelharpan vilket brukar leda till många, vilket brukar leda till att jag får tvångstanke och inte kan sluta förän jag lagt ut en.... eller två

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback