titta där

Sup och svälj, trevlig helg. Så var det gjort. Helgen har vart snabb och smärtfri. Fredagen spenderade jag med Marcus. Hjälpte mamma på lördag dag och mot eftermiddagen åkte jag till Marcus. Vi åkte till hans mormor och sötmorfar och blev bjudna på middag. Sen åkte vi tillbaka hem till Marcus. Det kom lite folk, och mer folk. Och blev lite fest. Jag har dock tappat festlusten rätt rejält, men längtar efter sista april. Känns som om det kommer bli en höjdpunkt. Idag hjälpte jag mamma ännu mera, var en god dotter och nu är varenda vrå i köket skinande rent. Åkte till köpis och fick shoppa loss lite. Blev en marinblå, långärmad tröja. Tycker om den färgen just nu. Och lite upptadering i sminkväg. Cyklade förbi spar och hämtade kläderna vi beställt. Sitter med turkosa pikètoppen på mig just nu, den vita koftan hade sånt härligt material att jag vill sova i den, klänningen var ursöt och jag älskar överdelen på bikinin! Mot kvällningen kom Marcus hit. Vi myste, kokade te och tittade på tv. Det är tråkigt när han åker hem, men jag ska lägga mig och läsa så jag hinner klart med svenskaboken i tid och imorgon får jag ju faktiskt umgås med honom igen. Då tackar vi för de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback