inspirationslös studiedag

På studiedagar är det meningen att man ska vara duktig och göra saker i flitig takt. Jag däremot låg länge i sängen och har kollat på b-iga serier hela dagen. Städat klädkammaren har jag däremot gjort och skrivit lite på svenska talet men det är långt ifrån klart och ska hållas imorgon.
Tror jag tänker skylla på jobbet. Att jobba dagtid på helger är ett helvete, speciellt när de är familjehelg. Känns som om jag inte gjort annat än spenderat tid på Max Norr den här helgen.
Men i fredags hann jag med lite studentfest, jätte trevligt här med tjejerna innan, men mådde grymt dåligt senare mot kvällen så jag och Marcus åkte hem vid ett.
I lördags efter jobbet hämtade Ingela mig, vi hämtade upp Marcus och åkte till Eken och köpte Kina mat och hem till oss för att titta på Melodifestival. Gillade.

Nu. Tillbaka till att vara orklös. Tror jag behöver solterapi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

solterapin kommer snart, du måste ha tålamod! / hon som kommer vara deppig resten av året...

2009-02-09 @ 23:51:50
Postat av: Anonym

Fan, du får lugna dig. Solterapin kommer ju inte förens i slutet av året!

2009-02-23 @ 01:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback