Jag bangar aldrig

I alla fall inte när det gäller gratis nerladdning. Piratebay rättegången skrämmer inte mig. Speciellt inte ikväll när jag laddat hem ett tio tal album för imorgon dimper min nya ipod ner i brevlådan. Fick den av mamma i alla hjärtans dag present. På tal om dom presenterna fick jag boken jag önskade mig så innerligt av Mackan. "Valpar - en kärleksförklaring". Bara en massa sött sött sött. Suttit och "åh:at" mig i skolan idag tillsammans med Anna och Mickis.
Gick ända till fyra idag, helt onödigt, spelade bara en massa spel på facebook.
Annat som är onödigt är morgondagen, obligatorisk närvaro på gävle högskola för information om deras linjer. Nej tack säger jag, och dom flesta med mig, vägrar plugga där. När man redan vet vad man vill känns det helt onödigt att sitta där och glo. Ska ägna mig åt andra nyttiga saker istället. Kommer kännas skönt.

Vad annars, har bara hängt med mackan en massa. är väl de som är softast liksom. snart är det lov, ganska så soft det med.
Är shit ett svärord? ne justde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback