Ker-ching, Ker-ching

Vanliga dagar rullar på. Hade historia C prov idag och gick jättebra fast jag kanppt pluggat något. Men vi ville skriva så mycket så maggan fick till och med ta bort en av frågorna så vi skulle hinna. Sen fick vi börja med ett nytt arbete på internationella relationer, om underrättelsetjänsten, jag fick den ryska. Hoppas det blir lite kött.
Lite stads runda på stan igen efter skolan. Får lön imorgon så det är lugnt. Mamma skulle på after work och marcus jobbar ikväll så jag unnade mig själv sallad från lido, inge kul att laga middag åt sig själv.
Och nu är min halsfluss nästan över så nästa vecka kan jag sätta igång med hårdträningen igen!

Karln min säger att The ting tings låt Fruit Machine handlar om oss. Att jag sjunger om Mackan alltså, speciellt i början. Känns inte så kul faktiskt, när blev jag kapitalist? Kommer få spö av vänsterpartisterna i klassen..

You keep playing me like a fruit mach-ine
Puttin' in change systematically
Winning streak that you had over me
It's turned into your broken tragedy

Turn your pockets out onto the street
Now you see you've spent it all on me!
You see my true colours out of sink
Now your skin is a pair of sympathies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback