you say I never go for little and I always need more

Hej! Tja!
Tycker vi har ganska så slappa och goa dagar nu i skolan. Lite tal på morgonen, totalt oseriöst. Geografi, grupparbete och väldigt effektiva. Bil på lunchen, rasta lite jycke i strömmsbro och äta dummle. Psykologi, spendera en lektion med att ringa 118 100. Unnade mig en liten stads runda efter skolan och några påsar åkte med hem. En tröja, en klänning, en ap läcker hemtelefon och en liten provdocka för smycken. Ska handla mer imorgon, när jag väl fått lukt vet du..
Hem och pluggade faktiskt lite till provet imorgon, tror jag kör på spontanitet, hoppas det funkar.
Karln kom hit efter skolan och jag blev på bra humör av att få hänga en hel kväll ihop. Lite te och nu sovdags.
Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback