Big city life

Igår var det en riktigt mysig kväll. Jag och Marcus handlade tillsammans och sen åkte vi till mig och lagade mat tillsammans. Tittade på Let's Dance och levde livet som kära. Lyssnade på musik och varandra tills vi somnade.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Orkade inte gymma när det var sånt fint väder ute så tog på mig understället och sprang istället. Annars har jag skrivit en reprtageanalys för texten och börjat med min del av power pointen för PA. Ikväll ska jag vara med tjejerna, tror vi ska titta på fotboll.
Imorgon ska jag övningsköra, jobba, träna och plugga. Så som söndagar brukar se ut.
Nu ska jag hjälpa mamma. Hon ska ha lite främmande på mat.
Om jag kan slita mig från The City vill säga. Älskar The Hills, och i den serien älskar jag Whitney. Därför älskar jag givetvis också hennes egna serie. Mycket älska. Det är bra det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback