Det är på gång

Nu är skolan verkligen igång på riktigt! Märks i och med fördjupningar i gävles historia, migration, diktaturer, neuroser mm. Vi har lagt i den sista växeln och ska försöka att hålla vårt goda humör upp för att nå våra mål till studenten.
Ikväll fick mamma lov att ringa suport com hem pga. mitt internet på bärbara inte fungerat. men nu är vi på g.
Imorgon är det helg och jag ska inte jobba någonting på max den här helgen heller. Skönt men när jag såg lönen jag fick igår så fick jag ångest för att jag inte jobbar så mycket där här månaden. För slitet föregående månad lönade sig verkligen! Men ska jobba som kontaktperson åt både stefan och maria den här helgen så lite nytta gör man.
Imorgon efter skolan (går bara till 12) ska jag hämta upp Stefan på Polhem och så ska vi gå och bowla och fika lite. Sen övningsköra, åka och simma och sen ska jag och Marcus ha en riktig myskväll. Laga mat ihop mm.
På lördag ska jag umgås med mina tjejer! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback