Friday, and I'm in love

Första skoldagen. Svenska med nya norrlandsläraren, sömn på religionen, multiplativ personlighets störning på samhälle och tävling på internationella (som jag och hampus självklart vann) sug på den alla. Jäklar vad skönt med helg men jag är grymt peppad för att göra en bra sista termin. Letade nitar efter skolan för att pimpa väska och skor men eftersom man bor i skit Gävle finns inget. Men mamma har beställt från datorn, hon kammade även hem en typkasse (beatles) och en tamaguchi till mig. Tack morsan!
Annrs har jag hängt med killen hela dagen och kvällen. Han är däckad nu. Jag lagade middag ikväll (!!) och så har vi tittat på Let's Dance och druckit chai.
För övrigt har jag tagit tag i mig själv och fortsatt från klädkammaren till mitt rum med grov städning. Mamma är orolig för farligt återfall de närmaste dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback