Helgen var..

ROLIG. och ganska degig.
Spenderade kvalitets tid med mamma i fredags. I lördags körde jag, snart körkort!!!, med pappa och hämtade upp Marcus tårta. Grattade honom tillsammans med hans släkt. Åt god mat och öppnade presenter. Sen gick jag och Marcus ut. Interpool och Churchan. Jag vill gå till goya och träffa tjejerna (där ser ni) men mackan hade andra planer och eftersom det var hans födelsedag fick han bestämma. Hade kul i alla fall och blev runda under fötterna. Åkte hem och det var lite kaotiskt på brisgatan.
Degade hela söndagen. Åt lite på tennstopet när vi kommit upp. Åkte ut till mig sen och försökte plugga lite och sov.

Ny skolvecka. Skönt att sluta tidigt idag. Gick till MAX efter skolan och kollade mitt schema. Jobbar långnatt hela helgen. Och jag som hade planerat båe biopremiär och utgång. Skit också.
Nu måste jag plugga filosofi och samhäll. Träning ikväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback