Inspiration

En härligt helg har det vart. Inte jobbat på Max någonting och märkt vad man hinner med på helgerna när man inte dressar hamburgare och tar betalt för chili cheese. I fredags spenderades kvällen i soffan med Marcus. I går började jag grovstäda mitt rum och möblera om. Vid 6 åkte jag och Mackan in till stan och gick till Church Street. Drack drinkar och åt underbart god mat. Blev lite på lyset när det var dags att gå till bion. Träffade många kända ansikten och Wallander filmen tyckte i alla fall jag var jätte spännande. Sen åkte vi hem och tittade på real world.
Idag skulle jag egentligen jobbat men fick ledigt så har övningskört med pappat, tränat på av och påfarter på motorvägen och så har jag gjort klart i rummet. Så jäkla nöjd med mig själv. Ska ta och gå och kolla om det finns en tvätt tid nu och sen ta en prommenad.
Puss

Kommentarer
Postat av: beatrice

fan vad du är driftig, karin! ;) you go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback