jag har vart kär och ni har vart kär

Hettsig dag i skolan med Anna och Mic. Lurade åt oss en sov morgon och fick ihop geografiarbetet med TEAM WORK work it. Lunch och anna kastade jätte lite så imorgon kanske inte borgis ligger sist i den tävlingen längre? alla andra vinner vi stort. Klippte och klistra och var super duktiga på samhällen, luktar mvg.
Mickis och gick gick ner på stan efter skolan och eftersom jag varken skulle få sällskap av mamma eller marcus till middag köpte jag mig ett annat sällskap istället. Sallad från lido med curry. Ett sällskap som jag snabbt åt upp till Top Modell. Skrattade åt hur jävla B och fula tjejerna i australien är. Vad? Mina kompisar är as heta.
Nu ska jag plugga lite fördjupningsarbete om diktatur så jag slipper i helgen. för då kobbar jag nätter så mina dagar kommer bara ha plats för sömn, harry potter på cd och sena frukostar i sängen. Bye bye till socialt liv.
Snart kommer mackan och då ska jag kramas. Anna, säkert att du inte vill gå på balen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk för det vill jag kanske, men vad gör man om man inte har nå sällskap då? nää, jusste !:)

2009-02-01 @ 16:29:02
Postat av: Anonym

haha anna! karin du uppdaterar allt för sällan! vart är du idag?

2009-02-03 @ 15:32:20
Postat av: julia

nej säg inte vem som vinner... eller.. kanske. eller jag vet inte, haha. får sova på saken ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback