snart är det lördag igen

Fredag. Tränade i morse innan skolan. Har så ont i min rygg nu så jag vet inte vad jag ska göra. Filosofi första lektionen, verkar bara vara jag som gillar det någolunda. Sen psykologi. Fick betygen för de kurser som tog slut förra terminen. Psykologi A, religion A och svenska B. Fick MVG i alla så är kanon nöjd. Efter skolan träffade jag mamma och vi gick och fixade lite saker inför marcus födelsedag imorgon. Mötte sen upp mormor och kusin Johan för att äta lunch tillsammans på Brända och säga hejdå till Johan som åker till Amsterdam och pluggar. Men Mackan vill så gärna åka dit så kan nog hända att vi hälsar på. Marcus kom och hämtade mig sen så gick vi lite på stan, kunde såklart inte låte bli att handla. Fick bli en kuvertväska i matt skin och nitar som följde med. Så fikade vi på nya Waynes, super mysigt! Han gick och jobbade och jag åkte hem. Ska nog bara ta det lugnt ikväll, plugga lite och slå in lite paket. Vi inte om jag orkar träna med min rygg ikväll så ska nog ta en lång prommenad bara, frågade om Nylén villes följa med så får hoppas att dom vill slita sig från deras jävla Twilight böcker.
Längtar tills imorgon när Marcus och jag ska leva livet på drinkar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback