Tyck lite synd om mig va

Jag är på sånt där humör när jag bara gruffar bråk med allt och alla. Därför använder jag min ligga-under-filt-hela-eftermiddagen som en ursäkt för detta. Hellre sova än bråka. Fast givetvis finns det en bakomliggande orsak, som det alltid gör. Jätte lång tråkig dag och jag vill inte gå tillbaka imorgon. Vill åka utomlands så gärna nu att det gör ont i mig. Kanske nappar jag på Marcus förslag om Thailand två veckor även fast jag inte ville missa skola såhär sista terminen.
Idag skulle jag hängt med min karl men han blev visst tvungen att jobba på de där stället tennstopet som vi inte har så mycket r-e-s-p-e-c-t för längre. Jag har som sagt sovit en massa istället för idag var min träningsfria dag. Har så ont i min rygg att jag kan gråta en skvätt.
Nej nu kommer Mickis och hämtar mig, vi ska på lite PA uppdrag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback