Vardags mat

Vanlig skoldag åter igen. Filosofi, psykologi, historia c och internationella relationer. Jag trivs i alla fall med min linje oc sattsar helhjärtat med betygen. Satt kvar i skolan nästan en timme med Mathilda och Marléne när vi hade slutat och bara pratade. Om kött mest. Åkte sedan och simmade. Är så mysigt när det är mörkt ute och bassängen är upplyst. Tiden går sakta men skönt är det. Köpte med mig sallad på väg hem till mamma och mig själv, när ingen orkar laga mat är det skönt. Ska sätta igång och städa lite nu och sen ska jag göra lite research till mitt arbete om diktaturen Kambodja och läsa lite filosofiläxa. Längtar till helg och födelsedagskalas med Mackan. Ska leva rövarn på stan och ha så roligt.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback