vill inte leva i en teknisk värld

Jag måste vara en av de mest otekniska människorna som finns. Tog fotografier på alla kläder jag ville sälja idag och skulle lägga ut på Tradera. Fattade 0. 0,000. Vilket är jätte pinsamt för jag vet att min mormor säljer grejer där. Vill inte fråga om hjälp och bli kallad elaka namn. Vidare så skulle jag uptd. ipodarna med lite ny, fräsh musik. Tog mig två timmar, marcus skrek på mig för att jag inte fattar nånting och mamma suckade tungt. Okej. Jag vill leva i en värld som inte består av datorer. Om det inte går bra vill säga.
Tog mig nyss ett varmt bad och klippte mig lite. Bort med slitna toppar. Ska lägga mig nu och läsa körkortsteori.
Imorgon är det skola, men inte förän halv 12 så hinner träna först.
Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback